-
Is any one from Spain???
Hola a todos! Me llamo Oksana y soy de Moscú, Rusia. Tengo 27 años. Me encantan los niños y puedo comunicarme con ellos muy bien.
También me gustan mucho los animales, tengo una gata en mi casa.
Ahora estoy trabajando en una escuela de Moscú. Soy la profesora de Inglés y de Ruso. El pasado verano fui a España y me gustó mucho el paÃ*s! También me gusta el Español y quisiera practicarlo. Me gustarÃ*a vivir cerca del mar, si es posible, de Junio a Agosto (porque tengo que trabajar hasta Mayo).
Perdonen que no pueda escribirlo en perfecto Español, pero espero que un dÃ*a yo pueda ;-)
My name is Oksana, I'm from Moscow, Russia. I'm an open, honest, orderly, serious (but funny when required), very responsible and easy-going person. I have a higher education. I'm working at school, teaching English and Russian and also giving private lessons to kids aged from 4 to 16. I like life and living, I'm fond of sun, sea, nature, animals, I like reading, movies, I can play the piano (I graduated a musical shool) and the guitar a little.
I'd like to work as an "au pair" in Spain as I like this country very much and I'd like to improve my Spanish.
Dear family! I'd like to make new good friends, to get a new family for the period and I'll try to do my best to be useful for you! Hope to hear from you,
Best Wishes, Oksana.
E-mail: [email protected]
Mi número de teléfono móvil es +79162344545
Mi teléfono fijo en Moscú es +70954090148